17. september 2008

One way or another I'm gonna lose ya. I'm gonna give you the slip.


Jeg er på skikkelig Blondie-kick. Det er digg. Jeg har nesten vært flink i dag. Ikke flink nok tho. Den journalistiske oppgven er så utrolig pain in the ass at det er helt grusomt. Jeg liker ikke oppgaven i det hele tatt. Og det er i mot det jeg mener og det gjør det vanskelig. Men det er sånn journalister jobber da. Kan ikke altid velge ting man står for. Oh well. Føler at det er mye å gjøre for meg på søndag. Hadde ikke sagt nei til å få litt hjelp fra Anne Lise. Det er bare hun som tror at jeg kan skrive, men jeg greier ingenting nå. Det hadde ikke gjort noe forskjell om jeg hadde sitti alene i et rom med bare mail, OpenOffice og telefon, jeg er fortsatt ikke motivert nok. Eller jeg har kanskje motivasjon, men ikke noe jeg kan bruke til fordel for oppgaven. Jeezz..

Hadde besøk av Tobii i går. Det var massivt kos. Han var sliten etter å ha sovi i en halvtime or smth og jeg var sliten av dansinga. Så vi loka noe jævlig. Vi så Family Guy: Star Wars IV. Den var utrolig fønni. Også lagde jeg kakao til oss. Namm. "There's a whale - there's a whale.."

3 kommentarer:

Seth Cohen sa...

Tobias i et nøtteskall: "sliten etter å ha sovi"

The Trashcan sa...

well after being shipwrecked, no doubt you will be ready for lunch!

Agnes. sa...

XD