29. september 2008

Malmö beach night party.


Kjapp update.

Etter fjorten timer med reise og fire filmer på flyet er jeg framme i iu, ess and ei. Flyplassen var forferdelig og jeg digga det. Mannen som skulle slippe meg inn var helt sikker på at jeg ville bosette meg i Florida, men det vil jeg jo ikke. :D Så ble jeg møtt av Arebaby og det var awesome. ^^ Vi cruisa rundt og dro til Daytona Beach. Først var vi innom leiligheten hans som er veldig koselig forresten, så dro vi til Hiltonhotellet og booka oss inn. Men jeg hadde ikke spist siden jeg tvingte i meg mat på flyet, så vi dro til den mest cheezy stedet ever der det var fem drita kids som sang forferdelig karaoke også var det Pulp Fiction stoler og servitør..inne som kalte Are for sweety og smilte fint til meg. :P Are fikk en flaskeholder for å ha bestilt det forferdeligste burgeret jeg har vært borti. Æss. Så dro vi og jeg la meg ca syv etter min tid. Klokka ni her, men to hos dere står jeg opp og dusjer og hopper i senga. Litt. Også er vi her hos Are i Lake Forest og skal ut og spise og kjøpe fine ting. ^^ Weee! Any questions?

Savner dere btw. ^^

Også fant jeg seff random bilde på PCen til Are. Blir vel mange sånne.

Ingen kommentarer: