3. september 2008

Ooooh! Your feet are like icicles!


Det er endeløst mange kamerafeil i Marie Antoinette. Ææ! Blir gal. Men den er fin da. Kostymer og skuespillere og greier. Mmm.. Dårlig soundtrack tho.. Æ! De spiller Plainsong! Æææ!

Jeg har hatt en evig lang dag. Den startet kl seks da jeg måtte stå opp. Fra ni til tolv var jeg på ambassanden. Så ringte jeg mamma for å spørre om de trengte meg på sykehuset/hjemme, hun sa at jeg bare skulle slappe av og alt gikk fint med Marlen. Så jeg dro til Kim en liten tur før han måtte på jobb. Og jeg og Tobias spiste velfortjent frokost/lunch på People's for å feire. Go! Husets burger! Når jeg ble kjørt hjem fra stasjonen av moren til Tobias (Takk!!), så var det rett til sofaen og under pleddet. Så jeg har sovi ganske lenge nå. Helt til halv ett eller noe.

Æsj, det er noe/noen utenfor rommet mitt og bråker. Liker ikke å høre på. Kanskje det er Pus?

2 kommentarer:

Mr. Ray sa...

sovnet sjæl ass. Dige:D

Agnes. sa...

Rrr. Det er bajs å være syk.