24. september 2008

I want your heart beating close to mine.

Kanskje på tide med en litt mer ordentlig innlegg?

I dag fikk jeg en gave fra Aleks. En utrolig fin tee fra Paris. Jeg titta litt mer ordentlig på den i sted og det står CMYK og RGB og masse sånne greier på den og jeg stntes det var litt morsomt da, i og med at jeg og han var lab-partners når vi drev med magasin i fjor. Hoho. Jeg er ikke flink til å være sarkastisk in writing.

Anyways. Helga nærmer seg og jeg er på vei til Florida. Jeg Kan nesten ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Så mye gleder jeg meg tenk. ^^ Har begynnt å pakke litt tilogmed.

I morgen skal jeg jobbe og jeg tror faktisk jeg skal rett til jobb fra stasjonen for å prate med Ulrik og sånn. :D Har ikke gjort det siden fredag, lurte bare på hvordan Deville's greide seg uten meg. Hah! Fortalte jeg til noen at det var "Talk like a pirate-day" på fredag? Og det var pirater overalt! XD Jeg ble så lykkelig..

Og på fredag skal jeg spise middag hos familien Mathisen. <3 Da kan de kanskje få sjokoladen jeg kjøpte fra Tallinn for to måneder siden. På torsdag kommer bestemor, så på fredag kan Eline og Julie få stæsj! Jeej! Sender meld på torsdagskvelden om hvor mye det ble. Oi, jeg gleder meg selv jeg. Også har hun med et par bøker som jeg glemte igjen i Tallinn som jeg kommer til å ta med til Florida. Jeg skal til USA.. (: Jeg har sett alt for mange kule amerikanske filmer til å ikke være så opphisset som jeg er nå. XD

Flying V er stygt btw. I'm just sayin'.





La til noen bilder jeg tok ute i går. Blir glad om dere trykker på dem og ser litt mer ordentlig. Øm. Ja, jeg redigerer ikke bildene mine. Tukla litt med den siste, men tror ikke den ble lagret, så bildene er "rene" da kan man si. :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

pwetty. likte fargene på de to øverste spesielt :]

Eline sa...

hi hi. gjett om jeg gleder meg til å få avon-stæsj!:D

Agnes. sa...

Julie: Jæjjæ. ;)

Eline: Åååå! Jeg gleder meg jeg óg! ^^

Ida sa...

jeg liker bildene dine.:D

noe jeg ikke har faatt med meg eller? skal du besoke are?

Anonym sa...

Flying-V (k)Ukulele og?

http://farm2.static.flickr.com/1043/800003286_931ff2315a.jpg?v=0

Agnes. sa...

Ida: Jeg skal besøke Are i høstferien! Wææææ! :D

Sigurd: :P Mwahha

Little_Muffin sa...

Hei! De bildene passer sikkelig til dagen idag; høst og sol i motsetning til høst og regn...