3. september 2008

Grand Ideas.

Ingen andre gidder å blogge, så da gjør jeg det.

Nå hører jeg på Lindstrøm. Har fått sansen for det nå må jeg si (kjeft Kim!). Må forresten låne Where You Go I Go Too av deg. Ja deg ja Kim. :D

Jeg og Julie har vært evig loka i dag. Jeg stjelte lommeboka til Aleks i sted også dro vi ut alt fra lommeboka hans og fra lommeboka til meg og Julie og begynnte å spille kort med alt som var inni. Shiiiet. Loka ass.

Ina har begynnt på Sørumsand igjen. :D Det var kos å se henne. Ja deg, ja. ;)

Savner Benjamin, Are og André. Og magne andre seff, men nå savner jeg de mest. Savner Kim óg. Men det er ikke så farlig. Jeg kan møte han når jeg vil sånn cirkus. Spess nå som han ikke jobber omtrent. Uff da Kim. Håper du finner noe snart.

Og jeg er fortsatt syk og blir bare verre. Håper bare at Ulrik orker å bli en time ekstra på jobben, så jeg ikke blir så jævlig viggo. Faen, glemte filmene hans. Skal se Donnie Darko en gang til. Også må jeg jo se Lost Boys. Eller Wild Boys. Eller samma faen. Det passer seg fint egentlig. Skal se en ny film hver dag i uka har jeg bestemt meg. I går var det Marie Antoinette. På mandag var det Notting Hill. Som ikke tells siden jeg har sett den tre tusen ganger, men jeg har ikke sett den på lenge, så da er det greit. (Nå gleder jeg meg til den beste delen av sangen kommer. Er bare på seks minutter, så den kommer vel om en stund. Skal skrive opp når den kommer, fo jeg tror ikke Kim skjønnte helt hva jeg mente da jeg sa du-du-du-du-duu. 06:07!!)

På lørdag blir det forhåpentligvis Varsjøen. Vet aldri med familien min. Men det blir kos. Vi blir vel ikke mer enn fire stykker? Eller? Dobbeldate? :D Julie får den dobbelt og jeg tar bilder/filmer. Men hun kan bare få det, for jeg er Smurfette.

Tenker på mye rart nå. Sendte en desperat mail (!?) til Tobias faktisk. Fikk ikke svar tho. Men Julie hjelper meg å få hodet på andre tanker. Og det er jo digg.

Faen det er viggo å være i det gule bygget. Vi er bare mediafolk. Kommer til å bli rimelig lei til neste år. Julie tuller med at hun ikke skal ta siste året her. Jau. Begynn på en helt ny skole det siste året, du. Ja. Også kan jeg være sparksykkelruss alene. Ikke no stress det.

22 dager igjen nå..

4 kommentarer:

Anonym sa...

åja faen. sparkesykkelruss! da kan jeg jo ikke bytte allikevel da. eller at du kan komme til lillestrøm :D

Agnes. sa...

Jau! Jeg hadde dævva der. Jeg fikser folka på Sørumsand for de holder kjeft, men Lillestrøm er fylt av sånne dittunger som tror de vet best. ÆSJ! Og jeg nekter å gå med hatt.

The Trashcan sa...

haha. jenta si, det. lurer på hvem som hvor hun har de fordommene fra :O :O

The Trashcan sa...

...som hvor hun som hva som....never mind.