10. september 2008

I never ment to hurt you. I never ment to lie. So this is goodbye. This is goodbye.


Jeg lå på den kalde asfalten i nesten en time i kveld og så på stjerner. Det er noe av det vakreste som finnes. Huden min er fortsatt iskald, men det var verdt det. Jeg hørte på Moby, Led Zeppelin, Everything But The Girl og Tom Waits og masse andre ting. Det var så fint. Jeg så syv stjerneskuddd også. Det er helt utrolig hvor liten man føler seg når man ser opp i himmelen.
:)

Jeg kunne ønske at jeg kunne fly.

4 kommentarer:

Mia sa...

så søtt du skriver :)

Agnes. sa...

^^Tusen takk.

Lisbet sa...

jeg er livredd verdensrommet. jeg kunne ønske jeg kunne sitte og stirre opp om kvelden, men jeg tørr ikke. Alt dette pga lærern min i 4. klasse. damn him!

Agnes. sa...

Høøø? :D Hva sa han?