5. september 2008

Nordic disco sound.


I går var lame. Eller gøy. Ja. Litt av hvert. Skolen var lame. Møkkadag. På skolen.

Etter skolen dro jeg og Julie til Oslo for å ta oss en kopp kaffe (hun drakk kaffe og jeg betalte). Hyggelig var overraskelsen når Kim også hadde lyst til å bli med. Vi satt på.. Joa. Bak spektrum. Med de rød-oransje stolene. Bare inne. Treige folk, digg mat, dyrt og uforståelig svensk.
Vi dro til Kim og loka lenge. Hilste på Kris og Thea og hele pakka. Det er forresten rart å være hos Kim og samtidig være hos andre folk også. Kanskje spesiellt fordi jeg er venn med dem. Det blir det samme som at når jeg skulle til Torggata, så hadde det vært teit av meg å dra til Ester. Jeg dro jo til alle andre også selvom Ester var førstepri. Bortsett fra at det ikke er det i det hele tatt. Eller fordi jeg er vant til å ha Kim for meg selv. Hah.
Hva var det jeg skrev om? Jo! Vi loka og så på Dude, where's my car? Julie var sær og dro før vi fikk setti på den. Også skulle jeg egentlig ta T-banen halv elleve eller noe og møte Vidar og sånn i samme slengen, men det glemte jeg jo seff. Så det var rett til stasjonen og loke en time med Tobias. Når vi satt oss på toget kom vi ikke lenger enn til Lillestrøm med den. Derifra måtte vi ta taxi til Sørumsand men morsommmmme folk. Vi var fønni alle sammen. Også dreit Tobias meg ut når jeg liksom skulle være fønni "Du er så morsom du!" Møkkamann. Hahaa.. Den turen varte lee eenge. Det virka sånn vaffal. Også under hele turen måtte vi høre på De nye gitarkameratene. Æææh. Jeg dævva. Vi var så jævlig random. Tobias og jeg. Lokloklok. Også dro vi til meg og så på Tom Waits - Burma Shave DVDen min som jeg kjøpte i går. Den var så deigg. Og Tom Waits er så jævlig genial. Cweizi! Betegnelsen på kul.

Jeg hoster fortsatt og håer at det går over til i morgen. Tror neppe det blir noe stamp på meg hvis jeg føler meg så bajs som jeg er nå. Eller jeg føler meg ikke så bajs lenger. Er fortsatt oppmerksomhetssyk, men det er jeg jo alltid.

Det er så digg å høre på dette! Jævlig digg når jeg skal gjøre skoleshit i samme slengen. Lurer på hva som kommer til å skje i kveld. Drikke? Hvile? Film? Mmm.. Jaok.

10 kommentarer:

The Trashcan sa...

Ja ok. Kanskje du blir friskere hvis du sover litt lengre enn 3t hver natt? Ja ok.

Agnes. sa...

Jaok.

Anonym sa...

møte Vidar og sånn i samme slengen?

Agnes. sa...

Hei Are.

Anonym sa...

stakkars are.

Agnes. sa...

Synd på Are.

aleks sa...

what up, are?

Anonym sa...

uff are.

Anonym sa...

eh? wtf agnes?
blir spennende å komme hjem!

Anonym sa...

Aleks: Jo agnes var utro, så gikk alt til helvette.

du?