11. september 2008

No-no-no-notorious.


Nå er dagen over. Ahh.. Og det er digg. Jeg har hatt en utrolig vanskelig skoledag siden jeg føler at jeg er utrolig stuck. Også er jeg for sta til å spørre om hjelp ofc. Men jeg fikk a little nudge fra Julie, så dette skal ordne seg. Nææt!
I dag var det en dude på skolen som snakket med oss om elevbedrift. Med en gang han nevnte det snudde jeg og Aleks mot hverandre og smilte. Vi vil! :D Jeg er brain, han er manpower også må vi ha andre losers til å ordne. Men med én gang vi fikk vite at det var i PTF-timene, så ble vi jævlig usikre. Så ja.. Får se hva som kommer til å skje.

Etter skolen var det jobb. Relativt stille i dag. Når jeg kommer fra jobb er lommene mine alltid fylt med lit yse lister der det står ting som Dukkehjem = man & tors -1800 og firebox.com = telt. Mye av tingene kan jeg ikke tyde ut. AF-AW=ta med Tobias. Woot? Å, jo! Nå kom jeg på det! Fra lørdag er det en ny utstilling på Astrup Fernley og det er div av Andy Warhol! Wee! Også ville jeg dra dit med Tobias og late som om vi er viktige og kulturelle og ha på oss kåpe og solbriller. Men det har jeg ikke fått pratet med han noe om fordi han er helt lost in space for tiden. Ja, du ja!

Nå er jeg faktisk booka til neste lørdag (hvis jeg ikke må jobbe). Og det betyr at jeg er flink til å sosialisere. Og det igjen betyr at jeg slipper å være mer eller mindre alene i minst åtte dager til. Søndag telles ikke, for søndag er komadagen.

Siden vi kom over komadagen.. Jeg skal være på elevrådsseminar i morgen fra 0900 til 1540. DER er forferdelig. Og jeg vet akurat hva som kommer til å skje, fordi jeg var der i fjor og vi prater piss hele dagen, sover på pulten og buer på rektor. Og jeg orker ikke.
Også gruer jeg meg masse til de første prøvene som kommer nå snart og innleveringer og deadlines. Ææ..

André, jeg får ikke tak i deg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

andy warhol?
u got das interwebzite?

Agnes. sa...

Øm.. Nei. :D Google it!

Anonym sa...

Lurer på om jeg kanskje leste feil, men tolket iallefall en av frasene som at Aleks(ander Grødtlien) skulle være manpower(!) i elevbedrift-prosjektet deres.. ?

Tenkte meg på Warhol-utstillinga, jeg og..

-Sigurd

Agnes. sa...

Jeg og Aleks tenkte at hvis vi skulle starte noe, så ble det oss med no folks.

Jeg gleder meg til AW på AF! :D

Anonym sa...

Idèen har jeg inga problem med, bare stussa over fæktum at Aleks fikk rollen som manpower... Nothin' more.

Er Ulrik han med hatt og mørkt hår..?
Kanskje briller og, så ikke så godt..

-Sigurd

Anonym sa...

agnes: hvilken dag skal du dit? jeg må få med meg andy warhol. i gots to

Agnes. sa...

Sigurd: Det jeg mente var da at Aleks kunne jobbe og jeg kunne sjefe. :D

Julie: Jeg vet ikke enda, men det varer i en måned da. ;)

Agnes. sa...

*Sigurd: Ulrik har halvlangt hår og han har også en hatt eller to. Også har han toite pants. Ikke briller.:D Hvordan det? Har du vært på jobben min i dag?

Anonym sa...

Jeg var motherfuckings innom, bare for å sjekke, jeg har alltid en halvtime fri før jeg begynner...

-Sigurd