31. januar 2008

The Captain.

Da blir det Hovefestivalen på meg tror jeg nok.
^^
Det blir über-dige.

Så nå har jeg mange band jeg skal sjekke ut. Kanskje jeg finner noe spennende.
Fant mye foskjellig og bra i forbindelse med festivaler i 2oo7.

Jeg sendte melding til Håvard. Han sa han skulle ringe meg i morgen også skulle vi prate sammen. Jeg har ikke lyst til å gi meg på FRS. Jeg digger alle som er der. Og dess, så sa jo han at han ville at jeg skulle fortsette, men han har vel ombestemt seg. Bajs.

Jeg overnatta hos Ina i natt sammen med Mads. Det var dritdigg. Vi så på Gossip-dritt-Girl og Zodiac. Den siste var lang ass.. Shit. Også prata jeg og Ina hele natta. Det er lenge siden sist. Det var vel Moldtustranda det. :D Hehee. Det var drita gøy.

Lurer på om jeg skal ringe Ester snart. Kanskje få henne hjem til Sørum til helga. Det hadde vært utrolig godt å ha henne hjemme litt.

Jeg gleder meg til å bli ferdig med plakatene og greier. ^^ Jeg tor de kunne faktisk bli brukt i forblindelse med en Dendro-gig. Men jeg må skaffe meg noe datos og placeings først.

Teater i kveld. Bajs.
Potetgull og doughnuts hjemme. Digg.
Music For TV-Shop på øra. Amazing.

Ps! Kim må komme hjem til meg og fikse nettet mitt. Urgent.

1 kommentar:

Nincompoop sa...

Ester skal til sørumsand i helgen, vet du :)