15. januar 2008

She's got the money and I've got the Harley.

Bibii. Home alone. Jævlig digg. Jeg har oppdatert iTunes-lista mi. ^^ Lagt inn ca alle de nye CD'ene mine. Også siden jeg ikke hadde nett på den stasjonære PC'en min, så måtte jeg selv skrive inn navn på sang, artist og album. Ikke så føn kanskje. Men jeg er nerd, så jeg gjør det bra. Etter skolen ble Are med meg hjem. Jeg lufta en idé jeg hadde til to års dagen vår. M. Jeg hadde tenkt til å legge ut for en tur-retur billett til Tallinn til sommeren.. Men det var sånn ca uaktuelt som faen, så det blir jo ikke noe av. Dumt.. Jeg vil ha han med, for hvis alt går etter planene hans, så drar han til USA etter sommeren og tar pilotutdannelsen sin. To år.. Faen. Men uansett. Det er derfor jeg vil at vi skal være sammen så mye som mulig. Og hvis han ikke har råd til å bli med meg til Estland, så vil jeg hjelpe han med billett. Tenk.
Jeg lurer på hva som kommer til å skje når han drar. Jeg gruer meg så utrolig.. Men jeg støtter jo han 100% og vet at han kommer til å bli lykkelig om han fullfører dette. Da blir jeg massestolt av han. Jeg holder bekymringene og gruene mine hemmelig. Ikke at det hadde stoppa pusen min uansett, men det vil jeg ikke heller.

Mamma sa at hun føler på seg at det er noe ille som kommer til å skje. Jeg stoler ikke på sånne følelser. Altså. Jeg tror på dem, og det gjør meg nervøs. Så den siste timen har jeg greid å tenke ut de verste tingene som kunne skje. Og ender opp med å nestengråte for hver ting jeg er redd for. Men jeg har banka i bordet. Masse masse.

Jeg hører på Raising Sand-plata. Den er nydelig ass! Diggedigge. Ikke helt min greie, men det er Plant. Døh! Jeg hørte masse på Led Zeppelin i dag. Gorgeous. Hver gang jeg hører på noe etter at jeg har hørt på Led Zeppelin høres det ut som dritt. Uansett hvor bra det er. Jeg vil gifte meg med Led Zeppelin. <3 I'm obsessed.

Jeg og Are runda Pirates of the Carribean: At Worlds End i går. Det var tøffen ass. Vi er så jævlig rå. Og jeg har blitt flinkere. Men jeg tør fortsatt ikke hoppe langt. DET er skummelt. Det knyter i magen min hver gang jeg dør. Pliu-pläu sier jeg da.

Jeg skal lese Harry Potter i dag. Det er den perfekte dagen til å gjøre det på. Prrfckt. ^^ Men jeg tror at jeg må spise litt først. Sånn litt fordi jeg har spist én appelsin i dag. Noe i meg sier at det ikke holder. SNICKERS! Jeg spiste det også. :) Sunnsunn. Og 10 julekaker.
Fra november til starten av januar gikk jeg ned 6 kilo (Are tror det var bare 3-4, så ssh) og nå etter det har jeg gått opp 8. Jeg må skjerpe spisevanene mine. Fy, Agnes! Men jeg orker ikke. Det er bare det. Det er jo ikke så farlig uansett, jeg holder meg mettere en de som bare spiser knekkebrød og salatblader.

Bibii. Jeg vil leke med Ester. Ester kan ikke hele uka. Men på lørdag er det hardfylla for faen. Eller noe. Gleder meg til å bruke opp lønna mi. ^^ Men jeg har lagt bort 5000 av det, så jeg får jo omtrent ikke brukt opp noe. Menja.

Gi meg Harry Potter! Gi Meg Gilmore Girls! Gi meg Led Zeppelin! Og gi meg sex!

Ingen kommentarer: