20. januar 2008

Oy with the poodles already.

For en nydelig helg jeg har hatt.

Fredag var jævlig dige hos Kim. ^^ Vi lagde pizza. To poser med sjampinjonger ftw.
Det ble til at vi så på Planet Terror og BJ'a vannpipa hans. Det var fett. Vi spiste også masse dritt og sovna til Pulp Fiction.

Og lørdag var dritdigg. Starta dagen med å løpe til til 12:51 toget. Missa den. Var ikke i Oslo (eller hos Ester) før fire. Brukte en halvtime inne på Outland. ^^ Snakka med en som prater med Junko Mizuno "av og til". Waaah! Driiitkult. Stod og geipa. Masse. :D Jeg skal gifte meg med han.
Så dro jeg til Ester. Ina var der også. Og blabla. Og jeg og Emma dro til Gina Tricot og H&M og Rema1000. Fem truser, en cardigan, et skjerf, seks øl og seks rusbrus senere dro vi tilbake.
Etter litt vors dro Mads, Emma, Ester, Sabine og Ina til Garage for å se På I'm Not Paul Avery og Monomen på Garage. Bajs. Jeg er 16.

Så jeg og Are gikk litt rundt i Oslo og koste oss masse og spiste middag og digg.^^ Også dro vi tilbake igjen, spiste godis, så på TV og pulte (sorry Ester, Emma, Øyvind og Asbjørn).
Også kom Emma. André. Ina. Remi. Ester. Niklas. Sabine. Sebastian. Simon. Kim. Søster Skråmo. Kris. Tobias. Elvira. Thea. Og maa-aange fler. ^^
Utafor leiligheten var det satt opp masse juletrær og to snøhauger, en på hver side av "skogen".
Så, Ester spør meg om vi skal gå leke i skogen og spille munnspill. Og hva sier jeg? Jeg sier JA!
Vi løper ut og Ester satser og slenger seg i snøhaugen..som har fryst til en haug av is. Av sinne sparker hun løs en stor bit av snøisen og det faller løs mange snøisbiter. Vi tar tak i dem og begynner å kaste dem mot vinduet til stua til Ester der alle sitter. Ester suger og jeg suger enda verre, så jeg roper på to menngutter og ber dem hjelpe oss. Gledelig begynner dem å kaste helt til Remi later som om han blir drita sint, så de gutta stikker. Jeg og Ester fortsetter. Vi merker etter hvert at det er flere voksne menn som har joina og treffer ganske mye bedre enn jeg og Ester. Etter at jeg har ledd meg i hjel og griner av latter løper vi fram og tilbake i bushen og flasher hverandre og folk, gjemmer oss og spiller munnspill. Så! Helt ut av ingenting løper Are og Remi mot oss med SNØ i hendene og alt utvikler seg til en fyllesnøballkrig. Og jeg som hadde tatt på meg tilfeldige sko fra gangen måtte gi dem til Remi, så jeg løpte rundt uten sko og vann og nål og kaldt.
^^

Og dagen endte med Tobias som sov på kjøkkenet, Elvira og Are som sov i stua mens jeg og Ester og Øyvind prata (osgå i stua) Mads som sov i senga til Ester og Kim og Emma sov på rommet til Emma. Klokka fem sovna jeg. Fem. Og klokka halv ni våknet jeg og Are. Jeg i helvete av fyllesjukhet med to måker som skriker utenfor vinduet, Emma som søpet til dassen, Ester som prater med 1881.

09:09 setter jeg og Are oss i toget mot Årnes for at vi skal legge oss. Vi står opp sånn sixish og spiser frokost.
Bra helg.
Fin uke.

Ingen kommentarer: