29. januar 2008

Club tropicana.

Jeg hadde inspirasjons..flow i natt. Jeg fant plutselig ut hva jeg skal skal skrive om i magasinet. Og hva lederen min skal si. Det var digg ass. Jeg hoppa opp i senga, vekte nesten Are og løpte naken til badet med Hello Kitty-dagboka mi. Slo opp på 27. august og begynnte å skrive. Jeg skal skrive om inspirasjon. Hva man kan inspireres av og div. Da kan jeg skrive opp kule sider og sanger og filmer som JEG digger. ^^ Bryr meg ikke om hva leserene liker. Screw leserene.

Høy på idéene går jeg ut fra badet og hører noe. Det er som om noen står rett ved siden av meg. Jeg skriker og løper på rommet mitt i panikk. Det var fucked up. Jeg har aldri følt meg så redd. Selv om den stødige Agnes inni meg sa at det var bare noe som falt eller skled, så er det lenge siden jeg har vært så redd. Jeg vekker Are og forteller hva som har skjedd. Turte ikke å lukke igjen døra til rommet mitt engang. Are ble lett irritert og lukka døra og la seg etter noen skarpe ord. Men det var skummelt. Jeg aner ikke hvorfor jeg er så redd. Jeg har ikke hatt noen opplevelser som gjør at jeg har fått traumer eller noe. Tror jeg. Men jeg blir så påvirka av filmer jeg ser. Og i tillegg, så påvirker mamma meg, for hu er dritredd. Hun låser alle dørene og blir redd når hun hører ting. Og forteller meg om det. Og dessuten, så føler jeg meg ikke hjemme i kjelleren min. Eller i første etasje. Ikke i andre heller. Følte meg ikke hjemme på Høglivegen. Ikke Tallinn heller. Elleer jo. I Tallinn, så gikk det jo greit. Men da var jeg liten.. Og dum.

I pwnd Stine i dag. Hun som ga meg to i matte. Jeg gjorde alt riktig og ble først ferdig. Faens kjerring kommer til meg, leser gjennom og sier "Det var faktisk riktig det." Med trykk på var. Bare si det, så skjønner du hva jeg mener. Men hun sa det på den måten at jeg aldri har gjort NOE riktig og plutselig har jeg kommet ut fra skallen min. Eller sån reversj (?) gremlings- greier. At fra en monster har jeg blitt til en sån søt nørdi dritt. Faen ass. Fra nå av skal jeg gjøre ALLE leksene og ALLE innføringene. Levere først og bare holde kjeft i timene. Orker ikke dritten lenger.
Faen. Mamma skal møte med Thor Ole på mandag. Mamma er så sladredritt. Takk mamma.

Anne Lise digga forslaget mitt til magasinet. ^^ Det var dige. Digg digg. Digg.
Håper jeg skriver bra.

Ingen kommentarer: