28. januar 2008

Just an other day. You will lose it anyway.

En mild og skade..løs helg. Uten skader. Litt skade, men ikke noe alvorlig å skrive om.

Fredag var freakout dagen min. Jeg skulle egentlig rett til legen og GU alarm og hele pakka, men når jeg først slappa av og fikk meg litt søvn, så gikk det mye bedre. Jeg som er pussy fra før av, så jeg tenkte at: Hey! Siden det gikk over nå, så trenger jeg jo ikke å dra til legen! WE!
Men det skulle jeg da ha gjort. For nå har det blitt verre selv om jeg ikke har vondt. Men chill! Jeg skulle få noen nummer fra Ingrid, også skulle det ordne seg.

Så på kvelden overnatta jeg hos Are. Det var kjempekosli'. Jeg kjøpte to poser godt og to poser potetgull og tok med meg 4 filmer. Planet Terror. Austin Powers II & III. Og Brødrene Grimm. Og av den fine samlinga velger vi en Heath Ledger film sånn In Memory Of, og ser på det. Shit. Den vaar.. Uff. Ikke se den. "Halla, vi fikk penger. Lage film eller, gutta?" Uff og nei. Men vi kosa vorsj for det. Are la seg relativt tidlig, så jeg skrudde på VH1Classics. ^^ Drita gøy.
Huskeliste, sjekk ut dissa:

I Lost My Heart To A Starship Trooper (Video)
The Kinks (Artist)
The Runners (Artist)
Don't Stop Till You Get Enough (Video)
Say Say Say (Sang)
Club Tropicana (Video/Sang)
Staying Alive (Sang/Video)
Erasure - Sometimes (Sang) (Faen, Andy Bell er feit i forhold til stemmen sin. Og hvor er parykken?)
Chicago - If You Leave Me Now (Sang)

Lørdag starta fire timer for tidlig når jeg dro på teateret klokka 12:00. Vi starta dagen med å danse. Jeg kunne ikke joine pga min kjedsomhet dagen før hadde jag rivd av meg halve lilletå neglen. Det svei. Kiipt. Så etter 6 timer med skuespill og dans, Latter og sang ble jeg henta av Are og Pia. Så hjem til Are og spise tacoo! å.. Jeg glemmer av og til hvor glad jeg er i taco. Før jeg dro til Are sendte Mads meg meldinger om å hooke opp og greier. André ringer meg også og etter vi har prata litt bestemmer vi oss for at vi må hooke opp vi også. Så vi legger sammen to og to eller noe sånt og møtes hele gjengen. Jeg, Ina, Mads, André og Are. :) Happypeople. Vi møtes på grillen og bestemmer oss for at vi skal på festen til Roni (!). Halvveis opp bakken mot Texaco finner vi ut at klokka er åtte og at det mest sannsynlig ikke er noen der ennå. Vi ler litt og snur kursen mot Ina. Hos Ina setter vi oss ned til å se på Norges Herligste og ler oss i hjel av alt som skjer. Tror nesten vi var litt overtrøtte. Så Ringer André og Mads til..en fyr og stikker. Føffaen. Så der sitter jeg og Ina og ser på The L Word mens Are sitter på Reason og geeker. Etter en fellesrøyk er jeg og Are dødelig slitne og bestemmer oss for å dra hjem til meg. Klokka er ikke forbi midnatt enda. Woot? Jeg og Are har aldri dratt fra Ina før langt etter midnatt. Dritsært. Så jeg og Are kommer hjem og.. Resten er historie.

Søndag morgen. Digg seng. Hmm. Are. Sove litt til. Litt til. Og det gjorde jeg. Klokka 15:26 står jeg opp og finner ut at litt til ble til litt mer til. Mmm. Jeg husker ikke om jeg brydde meg der og da, men etter hvert døde jeg litt av dårlig samvittighet. Are stikker i fire tiden for han skal spise middag med Trym og Pia. Så jeg er stuck hjemme og finner ut at mamma har rota bort passet mit?! Faen. Og finner klæra mine i vaskemaskinen som ingen har giddi å tatt ut siden fredag ettermiddag. Faen. Sånn ca dritirritert går jeg inn på notdot.org og får ut dampen. Mm. Dige. Are kommer hjem, vi lager mat. Vi lager muffins og vi lager popcorn, snakka halve natta og la oss.

Jeg skal til tannlegen i dag.. Åå. Jeg vil ikke. Faen. Det er så mye gærnt. Det er så ukult. Men det blir digg å tygge igjen. ^^

Sjekk-liste for i dag/uka:
-Prate med Thor Ole.
-Prate med Håvard.
-Finne ut hva jeg skal skrive om i magasinet. (Inspirasjon. Jobb/lære i utlandet.)
-Tannlege (Få med lapp.)

:)

Ingen kommentarer: