28. januar 2008

Murder in the dentist chair.

Iii. Vondtann. Au. Fikk dobbel dose med bedøvelse. Også svelga jeg litt tror jeg, for jeg var ganske dizzy etterpå. Så jeg gikk hjem for å sove seelv om det var en time igjen av skolen. Døde av med en gang. Men når jeg stod opp hadde jeg voooondt i tennene. Og det sugde.

Jeg og mamma kjøpte DVD'er på duo på Fokus. Alltid mye sært på tilbud der.
Shadow Of A Doubt
Frenzy
The Italian Job (1969-versjonen)
Tilbake Til Fremtiden II
Bring It On - All Or Nothing
American Pie - The Wedding
Monty Python - The Meaning Of Life
Pride & Prejudice

Haha. Mange klassikere der a gitt. Dessverre så ble det ikke "originalene" til American Pie og Bring It On. De må man ha.

That's it for this time. ^^

2 kommentarer:

Jules sa...

hehe.
herlige bilder :D

ina sa...

mange kule bilder ass, likte penishåndtaket haha