16. januar 2008

Dazed and confused.

Det ble til Harry Potter i går. Og det ble masse Harry Potter. Sånn til klokka halv seks faktisk. Og det var noprob å komme opp i dag. Rakk til og med å dusje.
U. Nå blir det Nuno gig med Anne Lise.

Tilbækk.

Benjamin skal rekonstruere Arianne i dag. Lurer på om jeg støtter hans kvinnesyn når det gjelder det her. Blabla. Jeg bryr meg egentlig ikke, men jeg tror at jeg lurte deg.

Jag e kaut. Døsskaut. Det er vel. Over en uke siden sist og det er en uke for mye. Prøver å få Are til å overnatte i natt. Det blir bra. Selvom jeg har sinnssykt mye å gjøre. Refleksjonsnotat og artikkel/feature. Photoshop? Og Harry Potter da. Seff.

Jeg har samla en gjeng som skal være med på Arianne. Thihi. Jeg vil gjerne forklare meningen med bildet, men de tar den nok en dag.

Ingen kommentarer: