18. januar 2008

Teenage werewolf.

Blabla. Jeg har vært så drittunge. Så utbruddet mitt forleden dag var bare ingenting. Bare så det er klart.

I går etter skolen var det teater. Det var faktisk ganske gøy. Ja.. Det overrasket meg også. Vi gikk ikke gjennom så mye som jeg skulle være med på, så det var kozli'. Også dansa vi, noe som er drita gøy siden jeg ikke greier noenting. Det går jo så fort! Wræl! Også prate med Ester. Gøy-gøy. Vi skal på date onsdag.
Og etter teateret dro jeg til Are. Diig. Vi lagde mat og så på Ut I Vår Hage. Også diggeligg. U know. Blåmerker rundtomkring. Diggeligg.

I kveld skal jeg på date med Kim. ^^ Hos han da. Vi skal lage pizza fra bunn av og se på film. Juhu! Gleder meg helt ned til tæra.
Are skal til Notodden i dag og ha Dendro-gig. Håper virkelig at det går bra. André tok en "What happens in Vegas, stays in Vegas." -vits. Haha, André. U so fønni.

Fikk forresten en pinlig applaus når jeg kom inn i gymsalen. Det er faktisk ikke SÅ rart at jeg er i fysisk aktivitet. Bibii.

Mr. K gir meg freakout akkurat nå. Først jule-mail. Så nyttårs BREV! Og så finner jeg ut at på MSN, så har han bilde av øyet mitt som profilbilde. As Ingrid said "Æ! Sendte han med en tann til deg?" Nei, det gjorde han ikke, men jeg fikk en trebit som var skjært ut som et hjerte.
Word, man.



Og, ja. Det står: "I close my eyes just to look at you."

Ingen kommentarer: