17. januar 2008

Ramble on.

Hele klassen løper fram og tilbake. Klipper og printer og printer og klipper. Det er CD-cover innlevering. Jeg har da ikke CD-coveret mitt, siden jeg hadde alt på D-disken som ble bytta ut. (DET VAR INGENTING SOM FEILA PCEN MIN!)
Tenk.

I dag forsov jeg meg litt. Jeg så faktisk bedre ut uten sminke enn med i dag morges. Og håret mitt har aldri vært så lite samarbeidsvillig. Meg om det. Jeg er så uendelig sulten.
Hører på Monomen. Griner for at jeg ikke kommer meg inn på lørdag. Fitte heller. Også i morgen skal Dendro spille. Og jeg fikk ikke lov av Are å være med. Kult. Jeg kan være hjemme og bestille limmo fullt av hookers og sjampis til han. Jeg er så jævlig gretten. Begynner å bli lei alt. Jeg trenger en forandring og jeg gjør det nå! Det holder ikke med forma og farga bryn. Jeg må få fram at det ikke skal være sånn. Det skal bli annerledes. Bastabom. Jeg tror det er bare fordi jeg ikke har en dritt å gjøre for dagen.

Lei av det og. Og jeg gidder ikke å spørre jeg. Det er så tapersk. Og dessuten når jeg har fått høre at "det passer ikke den uka her" eller at "det er ikke plass, dessverre". Faen. Jeg hater dere av og til. I det siste mer enn mindre. Også skal jeg liksom være sta og ikke gidde å si noe, så alt går ut over Are, for han er vel den jeg fortelle det til og han er så jævlig lei og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg så en mulighet når Frode kanskje skulle få tilbud fra Kina. En mulighet for å bare rømme og ha en grunn til å sitte og se på Gilmore Girls/Friends hele dagen.
Fitter alle sammen.

Og hvis jeg virker emo, så er jeg det. Nå bryr jeg meg ikke om at du ler av meg og at dere tuller om detta, men jeg gidder ikke å bry meg lenger. Bajs, jeg skal ikke strekke meg lenger for å få det jeg trenger. Fitte heller jeg finner heller på noe annet.

Ikke snakk til meg om dette.

2 kommentarer:

Nincompoop sa...

WTF?
Om jeg er en av disse fittene du snakker om, og muligheten eksisterer siden du ikke nevner noen navn, så skylder du meg såpass at du i det minste snakker til meg om det og ikke rømmer ved å si "ikke snakk til meg om dette", på slutten.

Agnes. sa...

Pus, det er sånn ca 100% ikke deg. Men jeg vil ikke nevne noen navn nå heller, så kanskje vi kan prate om det senere? :*