15. januar 2008

We'll be together within a lightyear, I promise.

Bibii. Jeg gikk og la meg i sted. Søvn slår mat så jævlig hardt i rævva. Men jeg drømte mye sært. Drømte at jeg og André diskuterte. Dødslenge. Også at det skjedde dårlige ting. Også drømte jeg at i søvne, så hadde jeg sagt nei til å være på den offisielle Fab 4 plakaten og gått glipp av skolen. Sært.
I morgen er det magasin. Jeg har en hel masse jeg må gjøre. Jeg må prøve å få tilbakemelding på feature artikkelen min, jeg må begynne med selvvalgt artikkel, jeg må skrive leder også må jeg forberede tale. Ba-ajs.

Nå skal jeg telle alle DVD'ene jeg har på rommet.
121 DVD'er. Og 18 div sesonger. DET er ikke verst. Eg digger det.

Bibii. Gilmore Girls eller Harry Potter?
DVD-spilleren er ikke kobla til uansett. Og Harry Potter er i rekkevidde.
Og om jeg begynner å lese, så kan jeg gå opp og lage meg mat samtidig.
Harry Potter it is!

Ingen kommentarer: