24. januar 2008

Long distance man.

Tett i huet. Det er det jeg er. Men ikke fordi jeg er teit, men fordi jeg er syk. Det er kult. Jeg er bløt på ryggen fordi at jeg kaldsvetter. Ew. Hater å være syk.

Natt til i går døgna jeg. (Døgne er så LAN.) Jeg sovna etter en dritgod middag og våkna kokka to. Jeg følte meg kjempe uthvil og todde at det var på tide å dra til skolen, men det var det ikke. For klokka var to. Så jeg ser på litt Gilmore Girls og sitter litt på PC'en og finner Harry Potter-boka mi. Jeg har sånn ca 300 sider igjen og tenker at: "Hey! Jeg tror jeg vil lese ferdig boka i natt!" Så jeg gjorde det. Det var dritdigg. I <3 Harry Potter. Jeg vet ikke hva jeg skal nå jeg. Det er over. Harry Potter is done. Sæd.
Sånn sju-tiden var jeg ferdig, så jeg skifta og sminka meg og spiste frokost (!).

I går etter skolen var jeg med Ester. Vi møttes på stasjonen og dro mot People's. Vi stoppa på Kondomeriet for å finne noe kult, fant det og dro videre. Før vi kom fram stoppa vi på en groovy vintagesjappe i Torggata. Det var skikkelig gøy. Jeg fant en dritkul T-skjorte som kosta 395,- (!). Jeg hadde aldri giddi å kjøpt den hvis ikke Ester fortalte meg at jeg fortjente det og at det er verdt det og blabla. Så jeg kjøpte den. ^^ Den er drita kul. Har den på meg i dag.
Vi dro til People's og drakk kaffe og kosa vårsj. Ester måtte til personalmøte, så vi bestemte oss for at jeg ikke skulle overnatte og at vi skulle ta det en annen gang. Vi sier oss ferdig på People's og stikker til rema1000 for å kjøpe potetgull og brus. Vi drar til Ester, vekker Emma og ser på Sex og Singelliv. Digee. ^^ Fikk hilst på Asbjørn også. Det var gøy. Jeg dro hjem med 19:09 toget. Det var jeg egentlig litt glad for.

Jeg vil sove. Jeg vil spise. Jeg vil ha sommer og jeg vil ha bra karakterer uten å jobbe.

Håper at Sigurd holdte av plass i Bistroen. Er så jævlig keen på Cæsar Salat. Shit, den er god.

Vi skal begynne med plakat-prosjekt. Det blir gøy. Jeg tror at jeg skal lage en plakat i sånn synstest-stil. Eller sånn skikkelig fet A4-stil. Sånn skikkelig minimalistisk. Jeg vet ikke hva jeg skal lage det til. Er det noen som trenger plakat? Kanskje jeg skal prøve å lage en til "Se Meg". Har faktisk en idé om hvordan den kan se ut. Kanskje jeg skal snakke med Kim og spørre om han liker idéen min. Å. Det er teater i dag. Ba-ajs.

Ida sa at jeg er pen i dag.
Takk Ida.

2 kommentarer:

aleks sa...

Du er da alltid pen :)

Agnes. sa...

Pfff.
Takk pus.