17. januar 2008

Communication breakdown.

Jeg gjør..ingenting. Jeg er så uendelig lat. Jeg har sovet bort hele dagen. Noe som ikke er rart siden jeg sov to timer i går natt. Jeg ble vekt klokka seks av Frode som sa at det er mat, jeg går opp og middagen består av fiskegrateng og brokkoli. Fiskegrateng og brokkoli? sier jeg til Frode. Så middagen består av fiskegrateng og brokkoli? sier jeg igjen. Så Frode har jo kjent meg siden jeg var.. Seks eller noe. Og han vet at jeg ikke liker fiskegrateng (brokkoli har jeg begynt å småspise) og når jeg nevner med en vennlig stemme at han vet at jeg ikke liker fiskegrateng sier han at da får jeg ikke mat. "Da får du ikke middag." Å. Kult. Jeg går og legger meg igjen.

No soup for you!

Greit, da legger jeg meg til å sove for 40 min. Jeg sover to timer til. Og står opp. Kobler til DVD-spilleren og gjett hva. Det er svart-hvitt! Så jeg kobler inn og ut og skrur av og på. Men no help. Jeg har sett på Gilmore Girls i svart-hvitt to timer. Hurray!

Og mens jeg gjør det, så skal jeg da liksom gjøre matteinnlevering, refleksjonsnotat og øve på replikker mens jeg ser på TV. Sure. Det er helt føkka hvor lite motivasjon jeg har til å gjøre ting. Jeg må så jævlig ta meg sammen, eller så kommer alt til å gå til helvete. Jeg tror virkelig at jeg kommer til å gråte hvis karakterene mine er så føkka som jeg tror at de er. It's all the expectations!! Wrææl!

Gi meg farger på TV'en for jeg er på vei til å gi opp.

Ingen kommentarer: