1. oktober 2008

Dirt.

Shoppeupdate: Joker-tee, Cry Baby-tee, Marvel-tee, Star Wars-tee, shole, iPod, BH fra Victorias Secret (HOT!!), masse i.d. sminke. Og nammemat og litt div.

Are ligger fortsatt i senga og for dere er klokken ti på syv. For oss er det ti på ett. Jeg og Are skulle egentlig på Disney World, men jeg tviler på at jeg får han opp i det nermeste fremtid.

Btw, jeg er møkka lei maten her. Blir vel til at jeg lager middag i kveld.

På mandag var vi på one dollar movie og så National Treasure. I går så vi Iron Man som var dritføn. Shit, jeg skriver kjedelig. Får slenge til et par bilder da.





1-Jeg hoppa i senga på hotellet.
2-Utsikten fra rommet.
3-Milkshakenamm.
4-Kinosalen for oss selv.
5-Are sover nå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg kommer til å låne klær av deg. just so u know.
kos deg masse pus, og hils are :]

Anonym sa...

Nice place..
Hermer etter hora over og ber deg hilse Are fra meg og...

Æsje-National Treasure - Hva syns du?

Milkshaken så dritgod ut.

Beføl gitaren hans som det siste du gjør før du drar, og ikke vask henda før du kommer tilbake...

Anonym sa...

beføle gitaren uten å vaske henda på 10 timer for at du skal få kjenne på det..og jeg var hora sa du?

Anonym sa...

Fine..

Agnes, vær en hore for meg og ikke vask henda eller ta på noe annet etter du har toucha gitaren...