23. oktober 2008

And when you go, when you slam the door, I think you know that you won't be away too long.


Jeg liker ikke det her. Jeg liker ingenting. Men samma.

Bajs, jeg dævver på meg. Menmensammafaen. Jeg sitter og ser på Twin Peaks. Lei av sangen allerede. :P Både Audrey og Laura har vært med i Friends. Og Shirley og Audrey i Gilmore Girls. Sånne ting synes jeg at er fønni. Shit, mange intense folk med ass. Blabla TwinPeaks.

Jeg og Julie har sett på Flashdance i dag. Faen, det er en kjedelig film. Også er Alex en liten drittunge. Æsj. Også sett i The L Word. Hiih.

Jeg greier ikke å skrive noe fornuftig lenger. Mest fordi innleggene blir analysert og for det andre så virker det som alt jeg kunne tenkt meg å skrive om er syt og klaging. Æh. Blabla. Glad jeg har venner som orker å høre på alt. :P

Jeg gleder meg til å se Mads i morgen, jeg. Vi vet ikke helt hvor vi skal og hva vi skal enda, men bra, det blir det. Vet ikke om det blir Jessheim eller Lillestrøm engang. Det hadde jo vært fysisk mulig for oss å være her hos meg, men det er kjipt på Sørumsand med familien.

Jeg prøver å ikke gråte. :P Og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Ikke etter i går. Nå er jeg ferdig med å gråte og skal aldri få vondt igjen. Hah. Fønni. Men det er det jeg håper på.

Jeg skriver usammenhengende og meningsløst. Jeg fører meg usammenhengede og meningsløs. Sulten er jeg óg. Men her mest lyst på noe søtt.
Kunne ønske at jeg ikke var så lettskremt, så jeg kunne ta meg sammen og slutte å tenke på ting.
Det er vel egentlig bare rart å være hjemme alene. Det er derfor jeg maser så fælt på Tobias. Stakkars Tobias.

:) Hvis jeg latet som om alt var perfekt, hadde du trodd på meg da? Næææt!

Ingen kommentarer: