10. oktober 2008

Because the world is round, it turns me on.


Faen. Der mista jeg alle backupplanene mine for kvelden. Og plutselig når jeg fant ut at jeg skal få 300 kr av Julie ble jeg skikkelig tørst i tillegg, så det passer noe jævlig med guttetur til hytta. Æsj. Møkkkabajsegutter på møkkabajsehytte. Neida, elsker dere. Men bli hjemme i stedet. Kanskje jeg og Tobias kan kræsje leiligheten til Kris og Thea? Nå lager jeg masse planer som aldri blir gjennomført.

Tobias kom forresten ikke til Sørumsand i går og jeg døde litt. Men det var morsomt å prate med han i telefonen da, siden han var dritings. Men han gadd ikke å ta telefonen etter det da. Møkkamann. Neida. Elsker deg også.

Hva skal jeg gjøre nå da?

Jeg er dramaqueen #1.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heng med meg og tobias da tulla. minus leiligheten til kris&thea siden vi blir på sørumsand i kveld.

Agnes. sa...

Tullasjæl. Jaok.