22. oktober 2008

Parthenon.


Er et drittsted. Neia. Men oppgaven om Parthenon er en drittoppgave. Jeg kunne jo ha valgt noe annet, men plutselig ble det så dårlig tid, at jeg bare valgte det. Jeg elsker design og spesiellt teste ut typografi og sånne ting og da fokuserer jeg ikke nok på teksten. Dumt. Pluss at OpenOffice klikker mongobarn. Møkka emo-OpenOffice. Carina! Kom og fiks i morgen! :P Føler at et skriveprogramm er greit å ha. Så jævlig dritt å skrive rett inn i InDesign. Ikkesant Illustrator er emo og InDesign er kult? Det synes jeg.

Jeg har faktisk gjort noe hele dagen. Kunne nesten ønske at det var en lang skoledag i dag, så jeg hadde blitt ferdig med altsammen.

Jeg hadde en utrolig koselig drøm i natt. Kanskje vi kan møtes på denne måten? Greit for meg lixx. Eller egentlig ikke, men noe kontakt må jo da gå ann. Makan! Æsj, nå bare surrer jeg. Jeg har skrevet en time og da går fingra i ett og jeg skriver fortere enn jag tenker og det tar av. Ikke fordi jeg skriver så jævlig fort, men tankene surrer.

Parthenon - Athene - Hercules And The Love Affair - Hove - Fulle venner - Majorstua - Kim - Må ringe Kim snart - Må ringe Tobias - Barnevakt til lørdag: Æsj - Bilbanen til brutteren - Bilbanen min - Tallinn - Pappa - Savner pappa - Savner Are og André - André kommer hjem snart - Film! - Kjøpe filmer - Lønn - Ikke penger - Hjem og sove

Onkelen min er så jævlig kul. DJ Erkki Tero. XD

4 kommentarer:

Anonym sa...

åj, så du bare forventer at han finner seg noen andre? NTÅÅÅÅh
men ja, vi skal så jæeavelig dra på shino :D

Anonym sa...

kjøpe flere filmer jeg kan låne? :D
honey you have a problem. but a good one tho

Benjamin sa...

InDesign er teh sheeznit az.

I agrees.

Si i fra hvis du trenger no hjælp med det en gang. :P

Agnes. sa...

Julie: Jeg kan jo ikkkeeee! :D

Benjamin: InDesiiiiign!! :D Jeg skal si ifra vettupus. :D