24. oktober 2008

Memory lane.


Jeg vet at jeg har sikkert posta de bildene tre millioner ganger, men jeg skal på en måte gjøre opp for det dårlige innlegget jeg skrev for ikke så mange timer siden. Hvordan dette hjelper vet jeg ikke, men det er koselige bilder da.


Når jeg, Ina, André, Are og jeg var i Trysil. Shit, det var en lang og dyr dag. :P
Av Ina.


Vangenfest '07. Akk, savn. Her har vi da meg, Simon og André i ganske tvilsomme tilstander. Å være ung og dum..
Av Tobias/Elvira.


Tobias som ser ut som moteblogger som skal voldta meg og jeg som ser ut til å være med på det.
Av Thea.


Stian og André hos Stian på en av "klistrefastibakken"-festene hans. Catta som titter i bakgrunnen og ler seg i hjel. :P
Av den dyktige fotografen, Agnes.


Første bildet er av Julie, Ina og meg fra Hove '08. Hart.
Av Silje.


Meg og Thea på Majorstua. Shit, jeg var ubrukelig da.
Av Thea.


Meg og Tobias hos meg på siste grillfesten vår i sommer.
Av..random dude som løpte rundt med kameraet mitt.


Bandet til onkelen og filleonkelen min for ca 15 år siden. ÖÄK heter de, og faen så kule de fortsatt er. Jeg har blitt så begeistret for de i det siste, men det er fordi de har kommet seg på MySpace og det betyr at jeg kan vise vennene mine hva vi driver med i Estland. :D


Et lite inblikk av hva vi gjør på skolen dagen lang. Bildet er tatt rett før jeg la Julie i bakken også kom Åsmund og satt seg på meg, så Julie rømte og jeg kom meg løs og løpte etter Julie, men fant blader i stedet. Etterpå tar jeg Julie igjen. XD
Av Cecilie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

QT.
ta meg nåå

Agnes. sa...

Du fikk ikke nok i auditoriet eler pus? XD

Idacandy sa...

bildet av deg, simon og andre er så fint.
Ser ut som en filmscene

Agnes. sa...

Ida: jaa! Jegvet, elsker den. ^^