9. oktober 2008

Blues from an airplane.


Jeg drømte at du sang den til meg. Jeg kjønte ikke helt hvorfor, men når jeg hørte på den i dag morges kjønte jeg alt. Do you know how sad it is to be a man alone.
Jefferson Airplane - Blues From an Airplane
Unnskyld..

Men for å tenke på noe annet: Aleks virker jævlig glad for teen sin. ^^ Og da er jeg fornøyd seff.
Jeg lurer på hva jeg skal til helga. Skal jobbe på fredag og tidlig på lørdag, men lørdagskvelden vil jeg fylle med vin og varme tanker. Noen som tilbyr seg? Fredag håper jeg at jeg får overnattet hos Kim, for da er det ikke noe stress med å kome meg til jobb og greier. Også kan jeg stå opp halv ni. ^^ Ikke at det er bra, men det er bedre. I går kjøpte jeg meg syv nye filmer. Oisann. Jeg kjøpte Iron Man, Bonnie & Clyde, Eyes Wide Shut, I'm Not There, Across The Universe, Pretty In Pink også kommer jeg faktisk ikke på den siste. Uff da.

Nå skal jeg ha fri.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg dævver.
herregud jeg må sove

Agnes. sa...

Mongobongo.