9. oktober 2008

Because the wind is high, it blows my mind.


Hva har jeg gjort siden jeg kom hjem? Jeg så på Blue Velvet og Across The Universe. Likte begge to veldig godt og hører på mange av sangene fra den siste. Føler ikke at noe ble ødelagt og alt var bare supersøtt alt sammen. :)

Jeg kjeder meg skikkelig nå. Det ble ikke noe av Julie eller Ina eller Tobias i dag. Jeg har vært loka i dag. Shit. Bare spør Julie.

Nå ligger jeg litt kjipt ann. Kim kunne ikke i morgen, så da er jeg ikke på jobb før halv, og da rekker jeg ikke å gjøre det jeg skal. Kjenner liksom ingen andre jeg kunne overnattet hos. Eller jo, men neia.

Jeg kjeder meg så utrolig. Og jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre heller, fordi fordi fordi Tobias er på bandøvelse og sånn utenom han, så vet jeg ikke hva og hvem man kan gjøre på Sørumsand. Er jeg ikke trist? Jo. Kanskje hvis alle kunne slutte å flytte, så hadde det blitt bra. Men jeg håper at det er greit for Mr. T at jeg møter han på toget i kveld..natt. Må bare ha litt kommunikasjon utenom face. Ikke at det skjer noe der heller.

Om en måned kommer André. Jeg håper jeg får tid til å være med han denne gangen, fordi det ble for lite forrige gang. Gleder meg. Også har han pakke her hos meg fra Are og meg. ^^ Gleder du deg? Ja, det bør du gjøre.

Nå er det "bare" en time til jeg kan gå for å møte Tobii. Hvis ikke han er på Sørumsand allerede.

I sted tenkte jeg på noen fine ting jeg hadde lyst til å skrive ned, men jeg glemte de selvsagt. Men har dere vært ute og lukta eller? Ååå.. Det lukter så godt av høsten. Gleder meg til første frost og røde kinn og votter og lue. (Ja, nå gjør jeg det, men med en gang det skjer er jeg ufornøyd.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

takk søta ,;;;DDD

Agnes. sa...

10hii!!1 ^^