21. oktober 2008

I'm not your kind, I'm not your girl.


Dette her dreper meg. Jeg vil gi opp ting etter ting, men jeg vet at det ikke er så enkelt. Kan ikke gjøre det vettu. Så jeg hører på:
Tom Waits - Alice
Rockettothesky - Grizzly Man
The Beatles - Dear Prudence
The Beatles - Because
Goldfrapp - Cologne Cerrone Houdini
Pan*American - Skylight
Saint Etienne - Only Love Can Break Your Heart
..og mye annet som gjør alt annet enn å sette tankene mine på andre ting. Men i dag kan jeg bare ikke tenke. Jeg skal danse snere i dag og møte Mats og slå han fordi han overtaler meg til å være med selv om jeg ikke har lyst fordi jeg ikke greier. Også skal jeg til Lillestrøm (!) etter det og dra på konsert (!) med sjefen min, Ulrik. Eller det blir koserten TIL sjefen min, Ulrik. Koster 100,- men jeg kommer inn gratis fordi jeg er så jævlig kul. Hah! Og det tror jeg at jeg trenger. A change of paste lizm. Æh.

Are, hva skal jeg gjøre?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahheha DEN ER JEG SÅ MED PÅ