7. oktober 2008

Castles made of sand slip into the sea eventually.


Hjemme. Endelig, men ikke endelig likevel. Føler at det er så mye som ikke ble gjort. Eller sagt. Jeg kunne virkelig ønske at vi hadde hatt mer tid, Are.. For alt.

17 timer med reise gjør deg litt smågal. Også greide jeg ikke å sove i det flyet jeg fløy over åtte timer med. Men de jeg reiste en og en halv time med, DER sov jeg. Stupid Agnes. Også var det ikke noen kule filmer nedover heller. Så Mary Poppins mens jeg leste Vanity Fair. Også så jeg Nim's Island. Jeg hater barneskuespillere. :S

Snart skal jeg møte Tobii. (: Også skal han få gaven sin. :P Siden han ikke får tid til å lese det her på jobben/etter jobb, så kan jeg jo dele med dere ivrige lesere hva Tobias fikk fra unaiten. The Rocky Horror Picture Show, The Chicken Wars, en Florida-askebeger (fønni), kjærlighet fra Disney World, Star Wars-klistermerker, kortstokk med drikkeoppskrifter fra Miami ofc og masse ekkel Marvel-godteri.

Også får Julie og Aleks i morgen og Kim en annen dag. Kim er vanskelig btw. :P

Det var gøy å pakke ut siden jeg hadde helt glemt av tingene nederst i kofferten min. ^^ Syv nye tees btw. Og DET er dige. Shoooole, skoo, gaver, headsett.

Jeg vil tilbake og kysse..

Ingen kommentarer: