26. oktober 2008

What is it that I think i need?


Det er søndag og jeg har hatt en usedvanlig vanlig helg.
På fredag fikk jeg besøk av Tobias som hadde kjøpt to sixpack med halvlitere og to vinflasker. Tok av litt? Joa. Men det var kos. Vi så på verdiløse filmer som Mexikaneren og Matrix. Faen, Matrix er ikke kult lenger. Også var vi oppe til halv syv før vi døde fort. Jeg måtte seff opp klokken ni for å spise før jeg skulle på jobb. Også jobba jeg fra tolv til seks. Ulrik var helt kake, så han dro fire. Og etter det fylte hodet mitt seg med tre tusen tanker som jeg ikke hadde lyst til å tenke. Møkkabajs.
Etter det dro jeg hjem og fikk med meg Tobias som hadde netopp våknet. Da snakker vi klokken syv på kvelden, da stod Tobias opp. Haha.. Søt da.
Også dro Tobii og jeg ble igjen alene sammen med Marius og Marlen. Barnevakt suger. Skulle egentlig ha besøk av Mads, men jeg var ganske kake, så vi tar det til onsdag i stedet. Også var jeg hjemme da.. Helt alene med enda mer tid til å tenke. Vi spiste pizza og så på Disney Channel. Etter at jeg hadde lagt kidsa sovna jeg på sofaen. Stod ikke opp før syv og fant ut at jeg måtte legge meg i senga. Også sov jeg til fem sånn ca. Drømte så mye crap at det er skummelt. Jeg drømte at jeg fikk en mail av deg på facebook der du sa unnskyld fordi du er så dust, men det var bare en drøm selv om jeg trodde du faktisk hadde gjort det og fikk litt ro i sjelen. Men neida. Og jeg forventer det ikke heller.
Æsj. Vonde tanker.

Nå sitter jeg på kjøkkenet med mamma og vi nerder med laptopene våre etter en nydelig middag. Jeg misunner Tobii og Julie som er på date og ser på Burn After Reading. Noen som vil ta meg med på kino? For å ikke se på norsk film? Ingen?? Åkei.
Det virker foressten som Halloweendilemmaet mitt kommer til å løse seg, og det er jo fint.

Jeg vil på fest. I dag. Og nå. Egentlig vil jeg til Tallinn. For godt. Nå er det virkelig bare småting som holder meg igjen. Tenk dere det da! Det hadde vært..forferdelig og skummelt og nytt. Exactly det jeg trenger. Tror jeg. Kanskje Neida. Jeg vil ikke til Tallinn. Men jeg vil det likevel. Jeg vil bare bort. Få litt change og greier. Men det hadde ikke gjort ting bedre. Estland er jo bare rømmestedet mitt. Dit jeg drar for å komme meg bort fra problemer her hjemme. Og det er ikke bra. Må løse problemene dine, Agnes! Ja! Hvordan da? Øøø.. Det var det da.
Æsj. Samma faen. Jeg aner ikke hva jeg skriver nå, så da regner jeg ikke med at dere gjør det heller. Nå gleder jeg meg bare til å gå ned på rommet mitt med Walters mandler og Sørlandschips og se på Twin Peaks til jeg sovner klokken halv seks.

Yeah!

Bilde av Cecilie.

Ingen kommentarer: