28. oktober 2008

When you notice the stripes.


Jeg er glad. Nå. ^^ Drømmene mine tar av for tiden og jeg har vanskeligheter med å få med meg hva som er virkelighet og hva som foregår i hodet mitt. Men siden det er fine ting med fyrverkeri som skjer i drømmene, er jeg fornøyd. Det at jeg har hatt fine drømmer har også gjort at jeg ubevist rusler rundt på rommet mitt og skrur av alarmen, åpner opp døren, kler av meg enten på over- eller underkroppen og legger meg et annet sted. Det er litt kult, men har gjort at jeg kar kommet sent to dager på rad. På skolen altså, griser.

I går var jeg med Kim og Tobias. Det var massivt kos. Vi møttes på Løkka etter at jeg hadde kjøpt meg skooooo! (Jeg er så jævlig hæppi!) Også satt vi oss ute ved Kaffebrenneriet og gutta sippa på sin runde Java og Cappuchiiiiinoo. Eller noe. Men Ghostbusters gutta og bilene ble litt drøye i lengden, så vi stakk. Tobii stakk til Tormod for å hente iPoden sin og jeg og Kim rusla oppover og pratet. I det vi fant ut at vi skulle spise kommer Tobias som ble jaget ut fra Tormod, så vi stikker til Café Sør. Der ble vi møtt av en vakt som står utenfor, så vi tar hintet og peller oss til People's (Faen, jeg er så jævlig lei av å være tre år yngre enn bestevennene mine). Og er man på People's skal man spise husets burger, så jeg og Tobias gjorde det.
Etter mye haha dro jeg og Tobias hjem. Når jeg kom hjem så jeg på Twin Peaks og dro ut for å møte Ina, siden vi hadde se-på-stjerner-date. ^^ Dugodeste, det var icecold. Men koooos.

Slenger med et bilde som Ina tok av de awesome skoene mine også skal jeg smile litt for meg selv og fortsette å høre på Air. Eller ÖÄK. Mmm..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er husets burger god?

blitt hekta på "the peaks" nå, eller?

Det er det det heter på folkemunne, skjønner'u.. Nei, jeg fant det på selv just now.

Anonym sa...

damn, de var FINE!!! hvor kjøpte du de? jeg finner bare svarte :(

Anonym sa...

DU har kule sko, du...

Leiter etter de lave mørkerøde, men finner de fæn meg ikke noe sted.

Finner endog mye annet enn bare svarte mange steder.. ?

Agnes. sa...

Siggen: Husetsets burger er genialt. Jesus.. Men jafaen! The Peaks er genialt. Så siste episoden i går og sendte deg melding med en gang. :P Og ja, jeg har feeete sko. XD

Maren: Fretex på Markveien. ^^