31. oktober 2008

You're asking me will my love grow? I don't know. I don't know..


Ubrukelig dag. Fin dag.

På onsdag var jeg og Mads og Tobias på Cinemateket og så på Back To The Future. Det var så massivt kos at jeg vil gjøre det hver dag fra nå av. Tenk.
Også var det jo OD dag i går. Jeg jobba med Ulrik som var kjempemorsom. Hah! Eller så var det bare jeg som var overtrøtt og lo av alt han gjorde. Jeg er støttekontakten hans. Og det er fint. ^^Blæææææ! Jeg er loka.
Jeg har fått en bedtime friend igjen. André er den heldige denne gangen. Det er så dritt å sove i sengen min for tiden. Den er så jævlig svær at jeg blir gal, men jeg har funnet løsningen. Jeg har Macen min og frukt og godis og blader på den ene siden av sengen også sover jeg på den andre. Det funker fett. I går hadde jeg laptopen på lapen når det var kjempeskummel scene på Twin Pee. Jeg gjemte meg under dyna. Jeg tror jeg kunne ha sett søt ut fordi jeg pleier å gjøre der. Heh.
Shit, jeg bør gjøre noe fornuftig. Sender melding til Mads og spør hva som skjer i kveld. Og kanskje Ida-Sofie? Tobias også. Og Thea. Og Christiane. Skal spørre om hva som skjer. Kim. Kim er sikkert hjemme og loker i kveld. Hvis ikke han skal ut da. Hmh. Det hadde vært enkelt å finne ut hva som skjer i kveld om jeg hadde vært 20. Eller 22. Men da ville jeg ha vært gammel, og det er jo ikke gøy. Eller noe.. Ina, hva skal du?

Kjefta, jeg babler ikke.

Aleks er så jævlig digg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ba bababa babebabbling much? :]

Agnes. sa...

Mmm. Much. ;)

Anonym sa...

jeg skal kanskje på den halloweengreia, julie ba meg, skal du? jeg skal hvis du skal

Agnes. sa...

Jeg veeet ikke. :P

The Trashcan sa...

k0k?