15. oktober 2008

Strawberry fields forever.


Jeg og Eline sitter og er viggo i grupperommet nede ved 1KM. Shedli? Neia. Vi har fått ansvaret til å fordele litt mellom emene som førstissene har valgt som tema i coffetableboka vår. Temaet er mat og det er tydeligvis vanskelig å finne på ting innefor det. Sån ellers så sitter jeg og gjør norskfremføring til i morgen og sliter ut Rockettothesky - Grizzly Man sangen. Og gamle Beatles sanger. Stakkars Eline. Neida. Hun sier sikkert ifra om hun er lei.

Faen, jeg klikka i går på dansinga. Jeg hater å ikke få til ting og Mats sa at vi skulle begynne på ny koreografi i går, så jeg møtte jo opp, men de andre hadde hatt det før og jeg liker ikke å ligge etter. Hater det faktisk. Og nå er det så mange der og ingen tør å stå foran og jeg gjorde det og dreit meg ut gang på gang og klikka. Måtte til og med ut og ta meg sammen. tenkte det var litt for dramatisk å stikke. Men jeg føler at jeg ligger etter med alt. Det er så mye på gang og jeg tar på meg så mye ansvar. Jeg lærer aldri.
Jeg har:
-Norsk presentasjon i morgen.
-Deadline for brosjyre og informasjonskort på fredag.
-Ligger etter i HTML, nytt prosjekt og prøve neste tirsdag. Det blir vanskelig å gjøre det verre, but still.
-MIS prosjekt der jeg skal forklare utrykket Krigens første offer er sannheten. og prøve neste torsdag.
-Elevrådsmøte i morgen.
-Program og plakat til teateret.
-Norsklekseinnleveringgreier til fredag.
-Jobb.
-RegningeR.
-Deadline for Parthenon artikkel med design på mandag.
-Sam.fag. innlevering fra forrige uke OG denne og neste uka.
-Norsk levering fra forrige uke.
-Jobbe for å bli editor in chief i PTF.
-Dansing, prøve å komme meg i gang igjen.
-Logo for sørumfestivalen.
-Skrive tekst med metaforer som komme--gang-oppgave.
Også er jeg, veninne, elev, datter, gjeldslave, ansatt og støresøster og det er litt jobb å være alt det på en gang. Jeg vil velge bort elev, dater, gjeldslave. Svaret er avgitt.

Mhm. Men ELLERS går det jo egentlig fint. :) Jeg må bare komme meg i gang igjen og gjøre ting. Lettere sagt enn gjort.

Som dere kanskje har fått med dere er alle bildene (Bortsett fra Skole er göy-bildet og den i forrige innlegg) er tatt i USA. Kult?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Betaler du regninger?

Agnes. sa...

Mhm. ;)

SiljeOda sa...

hekta på beatles i det siste el:P?

Agnes. sa...

Jaaaa! XD