21. oktober 2008

You're waisting my time.


Jeg har salat med grillet kylling, feta og hvitløk. Jeg har The Big Lebowski og jeg har venner og ting å gjøre hele uka. Jeg har den beste dagen på skolen i morgen og lomma full av småpenger. Jeg har en fin jobb med de beste kollegaene og har det egentlig jævlig fint selvom jeg klager fælt. Det er jo ofc ting jeg ikke orker å tenke på engang, men det orker jeg ikke å tenke på atm.

I dag dro jeg til Lillestrøm for å se Hell Dörmer, bandet til Ulrik. Møtte Mats før det, så han kjørte meg. Snella. Det var synd det var så få der tho. Gøy. :P Måtte stikke før de var ferdig fordi NSB er så jævlig geniale og setter ikke opp 23.21-tog fra Lillestrøm bortsett fra lørdag og søndag. Jeez..

I morgen skal jeg jobbe og forhåpentligvis dra innom Tobias på kvelden. Skal prate med han senere.. Eller i morgen sinden klokken snart er ett.
På torsdag skal jeg leke med Julie og da blir det mest sannsynlig film. Kanskje Aleks er så heldig og sår værme? Hmm.
Og fredag skal jeg se Mads! Jeej. Gleder meg hundre. Har ikke sett han påleenge igjen. Kanskje drar til Silje på kvelden.
Og på lørdag er jeg barnevakt og Tobias har lovet seg bort til å være med. Kanskje det blig endelig Andy Warhol til helga. Eller High School Musical 3 med Ole Thomas og Julie Aida. Mwahaa. Det hadde vært genialt.

"Danny! You are out of your element!"

7 kommentarer:

Anonym sa...

har jeg gått glipp av noe, eller er det no more are????+++ :(((8

haheha HSM3 <333333

Anonym sa...

åhhhh jeg vil være med på kino!!! <3

Agnes. sa...

Shiinooo! Jaa! Allesammen! XD

Anonym sa...

vi fikser det da. den går sikkert over alt :D

Agnes. sa...

You have my number, baby. ;)

Anonym sa...

SHUT THE FUCK UP, DANNY!





...The Dude abides.

Anonym sa...

donny.