23. april 2008

American boy.


Planerplanerplaner.
Planer er digg.
Det gjør at uka går fortere og at jeg føler at det faktisk skjer noe.

På mandag var det spontangrill hos meg.
Så spontan at det ble bare André, Kim, Emma og jeg.
Men det var dige.
Vi spiste a lot og de drakk øl også is etterpå.
Kim nekta å åpne grillsesongen, så det var traileren/previewen til sommergrillingen.
Etter det fulgte jeg André og Kim til Kim. Kim var trøtt og la seg, så jeg og André satte oss på huskene og prata og drakk øl (!?).
Kos.

I går dro jeg og Julie til Oslo. Planen var å kose oss litt på People's også dra til aker brygge for å møte Emma, Ina og Kamilla.
Det vi gjorde var at vi drakk litt vann og leste planB på People's. Så ringte jeg Asbjørn for å hilse. Han inviterte oss på taket. Vi var og hilste, men ville til aker brygge, så vi dro igjen.
Mens vi venta på trikken, ringte mamma og spurte hvor jeg var. "Jeg er i Oslo jeg."
"Du skal passe barn."
Oii. Så vi dro hjemover.
Tobias ringte akkurat når vi gikk på toget og sa at vi kunne møtes likevel. (Har mast på han ganske mye.) Men neida.

Så jeg dro hjem.
Og vet dere hva jeg gjorde hjemme?
Hmm?
Jeg bestillte Hovepass, Hovecamping telt og Hovecamping person.
WOHOO!
I'm in, baby!

Wee..

I dag skal jeg til Oslo igjen kanskje hvis jeg får dratt hjemom for å hente penger.
Jeg skal kanskje ta en pils med Asbjørn og kanskje møte Ester. Alt er kanskje.
Jeg lurer på om jeg skal bare hoppe litt fra timen også stikker jeg opp med sykkelen min. Bæ.. Sykkel.
Jeg skal ta med meg alle penga mine også skal jeg sette inn 2/3.

HOVE, baby!

Ingen kommentarer: