29. april 2008

Special kAy.

Da ligger jeg her. I senga mi med PC'en til mamma på fanget.
Føler meg helt for jævlig. Helt bæsj.
Og det suger.
Er redd at hvis jeg ikke føler meg bedre til i morgen, så blir jeg hjemme.
Æææ..
Vil jo sånn ca egentlig ikke det..

Jeg har begynt med min årlige utsjekking av band.
Sjekker ut de fleste som skal til Hove.

Nå hører jeg på Yeasayer og det lover godt må jeg si. :D
Skikkelig chillout.

Forresten! Gratulerer noe jævlig til Ester, Emma, Asbjørn og Øyvind med oppussing! Wæ! Det blir så jævlig badass!

Nå går det i Wild Beasts. Drita fett. :D

Jeg anbefaler alle som har planlagt å dra til Hove, men er usikre sjekke ut noen band som man ikke har hørt på før. Man finner jo masse kult.
Og dessuten, så syntes jeg at det er skummelt at jeg er den eneste som har kjøpt full Hovepakke. Skummelt.

Nå skal Are og André skate og shoppe i Oslo. Jeg vil værme! Men neida. Sitter fast i senga og må hviske når jeg skal prate.

Og jeg er sulten. Så sulten at jeg ikke merker at jeg er sulten snart.
Oh well.
Det er jeg som er lazy.

Jeg er på Jefferson Airplane-rus.
Party.
Bildet er av meg og mamma på bursdagen til bestefar.

Ingen kommentarer: