28. april 2008

C3PO


Ja.
Mandag.
Mandag, mandag, mandag.
Mandag suger.
Mandag slår deg i huet etter helga.
Og fin helg var det. Ergo kjipere å komme til mandagen.

På fredag hadde jeg lyst til å være litt for meg selv. Sove og høre på Tom Waits. Det gjorde jeg, men dagen ble ødelagt på grunn av DEG!
La meg være.

Jeg møtte Glenn og Ina også så jeg og Kim på American Beauty sammen.
Den er digg.

På lørdag stod jeg opp kjempetidlig (ni) og dro innover for å møte Julie og André og dra på loppis.
Loppis ble det, men det ble bare den ene og.
Det var greit.
Så var det Fretex, Robot og Trabant.
=Blå mannegenser, perlekjede (hvit) og kjede (lyseblå).
Også var det Peppes og kos.

På kvelden fikk jeg besøk av André og Tobias.
<3 på André og Tobias som er morsomme å ha på besøk.

Og på søndag kom kjæresten min.
Sier som André.

Halla. Are skal flytte til USA.

Ingen kommentarer: