7. april 2008

Pirate skulls 'n bones.

Jeg finner ikke laderen min til min Canon.
Jeg har ledningen, men ikke den brikka man skal sette fast batteriet i.
Jeg leter fordi jeg har tatt noen bilder på rommet mitt av fine ting, men uten batteri får jeg jo ikke lagt dem på pc'en, så dere får ikke sett dem. Oh noos!

Dagen min har vært blæ.
Starta vel med at jeg møtte opp til toget en time for tidlig. Det sugde. Jeg ble i så dårlig humør og det satt igjen resten av dagen.
Jeg var jo på jobben og hadde vareopptelling. Det sugde det óg.
Men jeg, Håvard, Mattis, Olav og Linn spiste på Peppes etter vareopptellinga og jeg ble så utrolig mett at det var helt psyco. Dige.
Også var det snø.
SNØ!
Altså.. Snø!
Arghhr.

Men når jeg kom hjem fikk jeg legge meg i sofaen min og kose meg. Mamma kjøpte den nye Ut I Vår Hage 2 - DVD'en i går, så jeg har sett på alt som er å se på på vaffal den første disken.
Også sov jeg.
Dige!

Dendrogigen på fredag var den beste kvelden ever!
Den var bare.
Ahh.
:)


Jeg må bare notere meg.
8. april klokken 1400.
Oscarsgate 30, det står Concept Communication på døra.
Morten Sandberg, 90031111

:) Jeg må se på en film fordi jeg må skrive en filmanalyse til MISen. Darrn.
Jeg tror jeg skriver til Superbad.

Apropoband-sketsjen er så jævlig bra!
Jeg klikker.

Ingen kommentarer: