16. april 2008

Flashdance.


Jeg gleder meg faktisk til neste onsdag når jeg skal fortsette med Flash-tutorial'n min. Jeg lager en panda som vinker.
Pandaen er tard.
Digger han.
Det er en Maopanda.

Jeg og mamma har vært på butikken. Kjøpte jordbær og sjokoladepudding vaniljesaus og masse annet godt. Det blir bra med sånn eplegreier mamma skal lage. Også har vi is også. Og cola. Også en tidlig bursdagsgave fra mamma: Dirty Dancing, Blades of Glory, Forrest Gump og Don Juan DeMarco. ^^ I dag har jeg blitt seks DVD'er rikere.
Superdige!
Håper bare at jeg får Superbad av Are, da er jeg happy.

Jeg har foredrag i morgen.
Bæsj.

Jeg får angst hvis jeg ikke skal leke med noen i kveld. Jeg vil at noen skal komme bort til meg og banke på vinduet og spørre om vi skal ut.
JA! Hadde jeg sagt da.

Jeg gleder meg til søtt etterpå. ^^
Men NÅ! skal jeg skifte sengetøy.
NÅ!!

Bilde: Elisabeth Moch

2 kommentarer:

Benjamin sa...

Fuck that panda-motherfucker.

Gratulerer med dagen forresten. :)

Agnes. sa...

Ntå. You are too kind.