13. april 2008

A real Ross and Rachel-moment.


Jeg har hatt den beste dagen. ^^
Jeg og Are har ikke gjort en skit. Bare kyssa og kosa og kødda. ^^
Beste dagen.

Vetdere hva?
Jeg har billett til ROBERT PLANT OG ALLISON KRAUS!!
AAA!
Robert Plant.
Robert Plant.
Robert Plant!
For faen!
PLANT!

Jeez.

Jeg var hos Tobias på fredag. Snakk om superkos. Det var grandis, godis og Kongeriket for en Lama. På engelsk da, noe jeg ikke likte så godt. Har aldri sett den på engelsk jeg. Han har aldri sett den på norsk. Ohwell. Det fikk gå.

Jeg har egentlig ikke mye å si.
Gruer og gleder meg til neste uke. Mandag starter med levering av forfatterhefte i norsken og gloseprøve i engelsken. Party.
Men Kim har 20-års i morgen. Julie Lz har 17-års også på mandag. Og jeg på torsdag. ^^ Happyday! Frode kommer tilbake med Converse til meg fra reisen. Jeg er ikke helt sikker på hvordan de ser ut, men jeg håper at de er kule. Det var visst ikke så mange sko der i størrelsen 4 og 1/2. Får se hvordan det blir.
Gleder meg til å få ting.
Material girl in a material world.
Men sånn er det bare.

ROBERT PLANT!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

superkos ja? så kos da!

Agnes. sa...

Jeez, slapp av da "anonym".

The Trashcan sa...

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/04/funny-pictures-orange-cat-nom-cake.jpg?w=499&h=666