30. april 2008

We are not gonna take it.

Your buisness is the last place I want to put my nose in.

Jeg er såår. Sår rundt nesa. Sår i halsen.
Jeg må virkelig begynne å føle meg bedre hvis jeg skal ut av huset i kveld.
Det jeg kan gjøre er å dra derifra før jeg må.
Juliiii! I want to partiiiii!

Eric og Donna er ekle.
Ikke søte sammen i det hele tatt.

Jeg fant ut at når jeg skal flytte, så skal jeg ikke ha stoler eller kniver og gafler eller glass eller tallerkner som matcher.

Hyde derimot.
Han er kul.

Også Red og Kitty.
De er søte.
Ser meg om 40 år. :D

I kveld kommer bestemor og onkel. ^^
Kanskje onkel kan få meg frisk.
Han er trollmann.

4 kommentarer:

Seth Cohen sa...

er dette første gang du er syk?
virker ihvertfall sånn.

Agnes. sa...

Mmmm. Nei.
:D
Hvordan det?

Nincompoop sa...

mulig fordi du nevner det i de tre siste bloggene dine. :P

Håper du blir bedre til i kveld i hvertfall. Kanskje ikke detbeste med grftfyll, da, hvis det er det som er planen etter at dere har vært hos Julie. :S

Agnes. sa...

Haha! :D
Nei, siden det eneste jeg har gjort når jeg har vært hjemme er nett og TV, så nevner jeg kanskje det litt mye.

Det blir vel lite drikking på meg tror jeg.
:D