16. april 2008

Copacabanarama.


Filmer jeg har som jeg ikke har sett på eller så en gang for lenge siden.

The Little Mermaid
Dead Man
Alfie
Saturday Night Fever
Say Anything
Singin' In The Rain
Frenzy
I Tvilens Skygge
Flashdance
Hostel
Boys Don't Cry
Stolthet og Fordom
Ultraviolet
Tilbake Til Fremtiden II
Elvis
The Crow
Breakfest at Tiffany's
Fast Food Nation
Sky Captain and the World of Tomorrow
The Italian Job

Noen som vil se en av dem sammen med meg?
Qui?
Jeg skal se Elvis i kveld.
Bare jeg siden Are mest sannsynlig ikke kommer i dag.

Jeg vil ha:
Superbad
Barbarella
Gone With The Wind
Chihiro og Heksene
Det Flyvende Slottet
Sweeney Todd
Også Saint Etienne CD-er. De eldste helst.

Forresten, i går, i stedet for å rydde og ordne satt jeg en time på cdon.com og fant MASSE ting jeg skulle bestille også skulle jeg gjøre det da, men jeg må være 18 for å bestille.
Bajs.
17 er så kjipt.
Etter at Ester fyller 18, så er jeg den eneste som ikke er 18.
Det suger ass.
Alle har jo fylt nå. Jeg fikk nesten følelsen av at jeg skulle bli 18 jeg og.
Bajs.
Men bursdag er gaver og klemmer og unnskyldninger for å ikke gjøre ting.

Legger også ved et bilde by Lisa Schenius.

1 kommentar:

marn sa...

du må se boys don't cry og fortelle meg om den er bra

hoho