10. april 2008

Fondle all her internal nerve endings.


Stod det i en mail jeg fikk.
Jeg digga den.
"..her internal nerve endings."
Shit, det er party.

Nå sitter jeg i senga til Are med laptopen hans og hører på den ekstreme Reason-nerdinga hans.
Man blir faktisk flink av å sitte og lage musikk tre timer hver natt over lang lang stund.
Det er ikke altid like moromt å være i Blaker, men vi koser oss for det.
Det blir kanskje "Who's Line.." etterpå. Da blir det party.
Ståle kjøpte sjokkis til oss på bensinstasjonen i sted også, så kose oss skal vi. ^^

Det har vært grei dag.
Bortsett fra at jeg har liggi i senga mi i forsterstilling, rulla inn i dyna på grunn av Au.
Jeg hater Au.
Au må dø.

Også var jeg og Are en tur borte hos Rino. Det var også kos.

Siden jeg har fått en bilde på hvert innlegg-tradisjon, så tar jeg det kuleste jeg finner på PC-en her.

Ingen kommentarer: