17. april 2008

Juice.


Som i safta fra..hvasomhelst hvemsomhelst.

Bursdager er rare. Helt plutselig får du hilsner av folk du ikke har prata med i to år og alle er glade i deg og hører når du snakker.
Jeg sier ikke at det er dumt, men at det er rart.
Superrart.

Gratulerer til Are som greide teorien uten å øve i det hele tatt.
Congrats. :D

Det er sol ute.
Det digger meg.
Jeg gleder meg til grill.
Og jeg gleder meg til kos hos Ester. <3
Håper at vi kanskje blir en gjeng. Ikke bare tre jenter i sofakroken.
Jeg har penger.
Jeg skal til Oslo.
^^
Jeg skal også kopiere og printe attester jeg har fått og i samme slengen skal jeg kopiere ting til Are og søknadsvedlegget hans.

I kveld kommer bestefar med godt fra Estland.
Jeg vil grille, for han skal ha med seg kjøtt.
Og pakke til snillelille Agnes.

Fikk bursdagsmelding av Vidar.
Han er kul.

Noen som vil spise kake hos meg i kveld?

1 kommentar:

Nincompoop sa...

What happend whit all the laughter