24. april 2008

I think it's gonna be a long long time.


I går dro jeg til Oslo. Jeg møtte Ester og med i pakka fikk jeg Brita, Sabine og en venn av Ester.
Det var kos. Ester spanderte badass burger til meg på People's.
Naaam!

Og i dag blir det også badass.
Jeg skal være skatechick uten å skate.
Jeg skal joine Are og André til Oslo og se på dem skate mens jeg spiser og tegner.
Det blir bra.
Jeg er sulten allerede, så jeg gleder meg.
Før Are kommer seg til Oslo skal jeg og André shoppe.
Eller noe sånt.

Jeg kjenner at jeg er litt sliten.
Sola gir masse energi, men krever en del også.

Jeg prøver å få igang en samtale med div folk på Facebook-chatten.
Noone's there!
Ok da, det er mange, men det blir litt rart å plutselig hilse på følk man ikke har sett siden ungdomsskolen.
Skew u.

Benjamin skulle lage en hvit flekk på trynet mitt i sted, men det hjalp ikke siden jeg ikke bruker en liter med sminke.
Jeg tror han ble litt skuffa.

Gleder meg til Hove nå.
Det blir spooning på Are, André og meg i teltet. ^^
Party.

Jeg orker ikke å gjøre noe, så jeg skal skrive om alt.

Jeg lurer på om det finnes gnagsår-troll.
Sånne som gir gnagsår bare for pur F.
Jeg har fittegnagsår.
Ikke på fitta, men på føttene. Jeg har prøvd meg på tre par nye sko de siste to ukene.
Jeg fant ut at jeg måtte bestemme meg for yndlingsparet og bare gå igjennom det.
Jeg blør on my heel hver dag sånn ca.
Har ikke bytta plaster siden forrige gang jeg gjorde det, så hadde såret grodd seg fast til plasteret. Eller blodet hadde tørka seg til plasteret blir vel mer riktig.
Men det var fittevondt og jeg vil ikke gjøre det igjen.
Venter bare på at den skal dette av.

Are overnatta hos meg igår.
Vi sovna hver for oss, han i sofaen og jeg oppned i senga mi og klokka tre vekte Are meg og sa at vi måtte legge oss. Stort mer husker jeg ikke.
Are er digg.

Jeg er ikke folkefientllig, men jo mer sol jo flere plagsomme faceshitters.
Det er som meed.. Insekter. De er glad i sol, men jeg er ikke glad i dem. Kan ikke de bare holde seg..borte.
Jeg sier som Andyboy: Tchk-tchk, BOOOOOOM!

Jeg gleder meg til å tegne.
Jeg fikk Ina til å tegne litt, så jeg kan fargelegge.
Det blir Agnes feat. Ina.

Jeg lurer på om jeg skal bare avslutte dette og se videre på bilder.
Sjekk ut bildebloggen min everyone!
Den står øverst på Goto-lista.

Do it.

2 kommentarer:

marn sa...

oo, hove blir bra :D

Jules sa...

jeg var ram på skating idag da.
damn lzm.