8. april 2008

I'll be your friend too Mr. Todd.


Jeg hater jenter. At vi må gjennom og alt vi gjør. Jeg hater å bry meg, men jeg gjør det for det. Bajs.

Jeg trenger kos. Masse kos. Jeg trenger å justere my sleeping pattern.
I dag skal jeg IKKE sove før da jeg skal legge meg. Jeg sier som Ina: screw the TiiVii.

Jeg har mye å tenke på som jeg burde tenke på.
Nå fylles hodet mitt av:
-Vi må huske å låne filme-utstyr før storefri.
-Vi kan gå av på Nationalteateret når vi skal møte Hove-fyren.
-Husk skrivebok med spørsmål.
-Forfatterhefte: begynn så fort som mulig.
-Matteprøve: jeg må få gjort minst innføringa i matte for å forbrede meg.
-Skal jeg gidde å dra til Bruvollen på fredag bare for å deppe hele dagen?
-Finne ut mer om dyreforsøk til NaMi-foredrag.
-Finn ut om Misfitskonserten. Faen, det er på Betong der det er 18-grense.
-Send Frode noen ideer om hva han kan kjøpe til mamma og meg fra..asia eller hvor han hen var denne gang.
-Skriv ned ting til bursdag.
-Skal jeg ringe Ester når jeg er i Oslo?
-Gi kos til Rino.

Nå har jeg Engelsk. Jeg skal fortelle litt om Galway. Eller Gallaway som Britt sier det. Til neste uke skall jeg låne en opptaker og ta opp det pisset hun preiker i timen. Jævla taper.

Hihi. Aleks ass. Du er søt.

Ingen kommentarer: