15. april 2008

Sadist.


Jeg er selskapssyk. Venter vel egentlig på at noen skal få vibbene mine og invitere meg på en bootycall. Eller frisk luft.

Jeg har straks bursdag. Toorsdaag.. Gleder meg. Gleder meg mer i år enn jeg gleda meg i fjor. Så rart. Lurer på om jeg får noe, jeg.
Fikk sko av Frode i dag. Mørkemørkegrønne Converse. Sånne lave med brede lisser og rundinger og streker.
Men han hadde kjøpt noe mer, så jeg lurer på hva det kan være. Han har teipa igjen den papirposen gaven ligger i, noe som er ganske smart.

I går var den beste dagen. ^^ André, Emma, Kim, Are og jeg var hos Kim på VVV, bortsett fra at den siste V-en var bytta ut med reggae fra PC-en til Kim.
Det var totally superkos. Vi bakte brownies også. Eller. Jeg kjøpte, Emma mixa, Kim pass på mens den var i ovnen og Are kutta den opp.

Jeg hører på Erasure, Depeche Mode og Saint Etienne. 90's live forever.
Jeg har også rydda litt på rommet. Altså jeg har putta alle klærne mine i en skittentøyskurv og samla all søppel. Jeg må også skifte sengetøy og sette på en ny vask.
Jeg syntes at jeg bare vasker klær for dagen. Det er litt ekstra å vaske for to stykker da.. Men jeg syntes fortsatt at det er koselig da. Jeg gruer meg til å ikke gjøre det mer. Jeg kommer til å ha fire helt tomme og ensomme skuffer. Og en ensom tannbørste.

Jeg føler at det er noe skolegreier jeg burde gjøre. Jeg har jo foredrag i NaMi om dyreforsøk, men det er ikke før torsdag. Men jeg kommer ikke til å gjøre det i morgen, for da har jeg pusen min på besøk og PC blir det siste vi tenker på. Men jeg jobber jo bedre under press.. Jeg vet ikke. Jeg får rydde litt også se hva som skjer.
Jeg har forresten ikke fyrt opp Friends ennå, kanskje det betyr at jeg kommer til å få gjort noe, men det tror jeg ikke på. Når jeg sitter på Youtube, så må jeg sette på en ny sang hele tiden, men Friends bare går..
Hmm..

Vil også dedikere innlegget til FRS som har nå sendt meg både skattekort, attest og feriepenger. Takktakk.
Litt sært å få vite at jeg aldri kommer til å jobbe igjen på denne måten, men OK DA.
Håvard, this one goes out to you.
Gi meg jobb.

Ingen kommentarer: