28. april 2008

Flatter me.


Jeg sitter i stua med Frode og en eller anner millionær fra Estland som skal selge Frode noe.
Sikkert.

Are sitter nede og leser til flyteori.

Jeg må bare nevne at jeg er syk.
Sånn helt suddenly fikk jeg sykt vondt i halsen.
Det suger.

Jeg har greid å nesten ikke hoste hele dag, men jeg begynnte å hoste i sted og det sugde noe jævlig. Jeg hadde blodsmak i hele munnen. Turte ikke å sjekke om det faktisk var blod.
Jeg er pingle.

Noe annet jeg er er jævlig nyskjerrig. :P
Men sånn er jeg bare.

Faen ass det er sykt hvor mye pengeprat to rikinger greier å preike.
"I have three houses in that country."
"I have to build an other garage because my nine cars do not fit in my seven-car garage."
"Those cases of wine were totally worth nine thousend dolars."

Siden vi snakker om sånt.
Frode har kjøpt en stamp til varsjøen.
En fittedyr og poengløs en.
Men det blir kos. :D

Jeg elsker når hendene mine lukter hvitløk. ^^
Hvitløk ruler gata.
Jeg digger hvitløk.

Og gutter, ikke klag på bensinpriser når man driter penger.

Jeg lurer på om jeg har sett han kisen på TV sist jeg var i Estland. :D
Nå skulle Are ha vært her. Han digger jo kjendiser.

Are er jo her.
Jeez jeg er fjern.

Jeg boikotter litt.
Det gjør han óg.
Det ordner seg straks.

1 kommentar:

Seth Cohen sa...

"Og gutter, ikke klag på bensinpriser når man driter penger."

Selv om man har penger, betyr det ikke at de kun er papir lapper.