1. april 2008

Things start splitting at the seams.


Gråtkvalt på klasserommet. Party.

Jeg jobber med spørsmål til Morten Sandberg fra Hovefestivalen, NaMi-rapport, refleksjonsnotat for brusetikett.

Hotmail funker ikke. Jeg får ikke gjort det jeg skal. Sånn i tillegg til det jeg gjør nå. Jeg må gi to Avon bestillinger til til mormor. Jeg skal sende mail til Morten Sandberg. Jeg skal ordne med Vibece Bergshaven. Jeg skal takke Sølvi Nipen.
Hvem er de spør du? Chill, jeg har bare ordna. Hee.

Nei. I dag har jeg ikke lunte.

Jeg har føkka døgnet mitt.
Jeg kommer hjem fra skolen, spiser og legger meg. Våkner opp ca tolv-tida. Får ikke sove og er våken til fire-fem tida. Også står jeg opp rundt åtte og drar på skolen igjen. Føkk.

Hører på M.I.A - Jimmy og Band of Horses - No One's Gonna Love You om hverandre. Litt forskjellige greier, menmen.

Ahh. Det er SOL ute! Najs. Man sitter og blir varm i kroppen. Det er party.

Alle må komme på Dendro-gig på Festiviteten på Sørumsand på fredag. På.
KOM!!
For the love of god!
Å det er en bra sang.

De nye skoa mine btw.
Snart.
Håper jeg.

3 kommentarer:

marn sa...

oh hi, fine sko!

Jules sa...

me be lovin the shoes.
and seeing you friday

Agnes. sa...

Me must steal some moni and go to Bianco and put the shoes in my bag.