1. april 2008

I just came here to bounce.


Jeg tror ikke at jeg har noe nyttig å bidra med nå.

Ting jeg gleder meg til..
Jeg gleder meg til å møte Ester i morgen og praaaate.
Jeg gleder meg til å kjøpe meg noen nye ting.
Jeg gleder meg til Dendro-gig på fredag.
Jeg gleder meg til bursdagen min den 17.
Jeg gleder meg til bestefar kommer med pakke til meg fra Estland.
Jeg gleder meg til ONKEL (!) kommer.
Jeg gleder meg til å grille snart.
Jeg gleder meg til det er nye og ferske blader ute.
Jeg gleder meg til å sove.

Jeg og Are sitter på rommet mitt i sofaen med hver vår laptop. Vi ser sikkert kule ut.

Leiligheten i Arendal var dessverre ikke ledig i uke 26. Faen. Jeg må finne på noe nytt. Jeg er redd for at det er for sent. Hvis ikke de andre tar seg sammen og sender en mail.

Bibii.

Jeg må virkelig skaffe meg en hobby.

2 kommentarer:

ina sa...

de andre?

Agnes. sa...

De andre jeg har sendt mail til.